Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Dubbelkolla så jag fattat det rätt. Sas släpper biljetter kl 00 lokaltid. Så om man vill ha flyg från tex LA släpps dom 08:00 CET?

Hur upplever ni att tillgängligheten hos SAS på Air canada för flygningar inom Nordamerika stämmer med det som visas på United/Aircanadas sida?

Pratade nyss med SAS och försökte boka Arn-Cph-Toronto—Miami, men det fanns inget från Toronto till Miami.

Handläggaren sade att tillgängligheten brukar vara stämma dåligt med de korta flygen.

Hur upplever ni att tillgängligheten hos SAS på Air canada för flygningar inom Nordamerika stämmer med det som visas på United/Aircanadas sida?
Air Canada visar helt annan tillgänglighet för sina egna flyg, dessa kan man inte lita på att de går att boka med Eurobonus.

Har hittat businessplatser i höst till BKK-TPE-CDG och i en separat sökning CDG-ARN finns även biljetter, men gör jag en sökning BKK-ARN så dyker inte BKK-TPE-CDG-ARN upp :(

Om jag ringer in och bokar 2-4-1, kan jag då får boka det som separata leg om jag har tur att komma fram till en agent som bokar leg för leg eller är denna ej bokningsbar alls eftersom den inte dyker upp när jag söker BKK-ARN?

Har hittat businessplatser i höst till BKK-TPE-CDG och i en separat sökning CDG-ARN finns även biljetter, men gör jag en sökning BKK-ARN så dyker inte BKK-TPE-CDG-ARN upp :(

Om jag ringer in och bokar 2-4-1, kan jag då får boka det som separata leg om jag har tur att komma fram till en agent som bokar leg för leg eller är denna ej bokningsbar alls eftersom den inte dyker upp när jag söker BKK-ARN?
Ring och säg att du vill åka BKK-CDG och att du hittat via TPE och nämn sedan att du vill lägga på en connection till ARN. En bra agent löser det, en dålig säger computer says no.

Toppen