Inkompetenta SAS kundtjänst!!!
Då vi är 3+infant som ska åka till Phuket har jag två bokningar, den ena är bara min fru på.
Den bokningen gjorde jag en ändring på förra veckan och ringde således Tallinn men hamnade på SAS kundtjänst efter ca 1 timme i kö,
ändringen gjordes men de drog hela kostnaden för biljetten en gång till istället för ombokningskostnad + nya skatter.
Ringde igen igår och de fixade återbetalning av mellanskillnaden.
MEN idag helt plötsligt märker jag att den bokningen inte finns längre... PANIK vi ska åka om två veckor.
Ringer SAS och de kan se att den är avbokad på något sätt igår, som TUR är finns platsen på vägen ut kvar (som är den viktigaste) som award och de hugger den. Ärendet är kopplat till någon specialist som ska se vad som hänt, har inte fått tillbaka poäng m.m
Ska i fortsättningen bara ringa Tallinn även om man får vänta länge och ringa om, om jag kopplas till SAS.