Har försökt kolla igenom tråden här utan att lyckas hitta svaret (men ska erkänna att jag inte är superbra på att söka så om svaret finns hänvisa mig gänra). Jag har försökt boka en resa till BKK och har inga problem att hitta platser dit. Hem var det dock kört på SAS hemsida men efter att ha använt en del andra resurser så kunde jag hitta resa BKK-ZRH-CPH-ARN, kan även hitta platserna om jag söker segment för segment på SAS hemsida.
Ringer till Tallinn men hamnar i Sverige (snabb svarstid dock) och de kan hitta platser på alla flygen men kan inte boka hemresan som en resa, de säger att de kan se att det finns platser men systemet tillåter inte att de bokar det sista segmentet. Det håller sig inom MCT på alla flygplatser och förklaringen jag fick var att SAS inte vill att man flyger den rutten så därför släpps inte platserna om man försöker boka så. Testade att ringa igen men hamnade hela tiden i Sverige och fick samma svar (lite pinsamt gång nummer 3 då jag igen hamnade hos samma person som första samtalet och hon sa att de var 3 personer som sitter bredvid varandra som hjälper Tallinn).
Vid mailkontakt med Diamondsupporten så säger de att det ska gå att boka men att de inte kan/får göra bokningen. Några idéer om vad problemet kan vara och om det finns någon väg runt det?