Det är blandat både SAS, KLM och Air France, dock ingen direkt flight. och allt mellan 4,30 och 12 timmar. Och som sagt var SAS kundtjänst fick också upp dessa när de sökte utan min bokning, dvs som ny bokning som de sa.
Det är blandat både SAS, KLM och Air France, dock ingen direkt flight. och allt mellan 4,30 och 12 timmar. Och som sagt var SAS kundtjänst fick också upp dessa när de sökte utan min bokning, dvs som ny bokning som de sa.
Du får hålla bevakning. Oftast har det nu inte gått att lägga på feeders för det endast gäller nybokninigar. Men ca 1månad innan utresa hittade jag min feeder jag behövde. Släpps vanligtvis ganska mycket när det börjar närma sig.
Har inte fått det att funka med att lägga till AFKLM- feeders när legget det ska läggas till är med AFKLM, har antagit pga married segment. Rena SAS-feeders har jag fått att funka.