LPC123
Medlem
Alla awardsresor bokade via sas är fullt återbetalningsbara vad jag vet. Både resor du bokat via FlyPremium och AMEX 2-4-1.
Även om man bokar via sas på star alliance flygningar?
Alla awardsresor bokade via sas är fullt återbetalningsbara vad jag vet. Både resor du bokat via FlyPremium och AMEX 2-4-1.
@LPC123 du kan inte boka Star Allianceflygningar med FlyPremium, endast rena SAS flygningar.
Med Amexchecken, 2-4-1, kan du boka SAS och/eller Star Alliance.
Ja det har jag koll på. Men blev nästan tokig när jag gjort en bokning och skatterna var 3565kr/pers!
Turen var Cph - Fra - Jfk med Lufthansa eco och samma väg hem.
Är det normalt? Kunde boka samma resa via deras hemsida för 4600kr![/QUOTE
Ja det har jag koll på. Men blev nästan tokig när jag gjort en bokning och skatterna var 3565kr/pers!
Är det normalt? Kunde boka samma resa via deras hemsida för 4600kr!
SAS debiterar schablonmässiga bränsletillägg om ca 130 EUR per väg så fort man blandar in andra flygbolag än SAS i bokningen, resten är rena skatter och andra avgifter, det ser rimligt ut.Ja det har jag koll på. Men blev nästan tokig när jag gjort en bokning och skatterna var 3565kr/pers!
Jag flyger GOT-FRA-ICN-KIX så en mellanlandning i Seoul måste vara okej iaf!Hej alla, ska boka en returresa hem från Tokyo. Vilka städer i Asien kan man ta en mellanlandning i innan Europa med tanke på most reasonable routing?