Det enda jag uppfattade var att hon sa ”they are put on hold” vad nu det innebär.Vet inte hur långt före Asiana släpper awards, men om Eurobonus fick upp platserna men inte kunde biljettera är det inte det som är problemet. Det hade varit väldigt intressant att veta vad de faktiskt sa.
Med star alliance blir det business pris för båda håll.Hej igen. Jag har letat efter ett inlägg jag läst men hittar inte det. Vad gäller för poängpris om man bokar eco en väg och business en väg? Vill minnas att jag läst att man betalar priset för business ändå. Stämmer det? Vi försöker hitta resa för hela fam 6st nästa vår till NY och tänkte ev åka business med något star alliance flyg hem men kan ju lina gärna ta båda vägarna om vi ändå åker på business kostnaden
Med star alliance blir det business pris för båda håll.
Är väl som med first platserna det öppnades nog upp lite för mycket och sen stängde man igen hålet.Har Lufthansa gjort några justeringar i platstillgången på poängresor longhaul?
Jag har en resa till Nashville med Lufthansa och United i september för 4 pers.
För några veckor sedan fanns det minst 4 C-biljetter på i princip varje avgång till den amerikanska östkusten i hela september. Nu hittar jag inte en enda plats businessclass.
Vad har hänt?
Hej igen. Känner mig tjatig med alla frågor
Någon om vet om man bokar award resa med Star Aliance och sen hittar resa på SAS går det då att avboka resan med Star A och få alla poäng tillbaka?
Jag har mellan nivå ( plus till go pris ) på fly premium och vill ju helst åka det. Problemet är att vi är 6st och sas har ju bara släppt resor fram till 9 april nästa år. Men jag har hittat med andra bolag som jag tänkåte boka.