Är det en feeder så kostar det väl inga poäng?London är iof inte värt poängen, borde kunna hitta billiga revenue vid kampanj, framförallt F&F-kampanj
Är det en feeder så kostar det väl inga poäng?London är iof inte värt poängen, borde kunna hitta billiga revenue vid kampanj, framförallt F&F-kampanj
Ahh, missade att det var en feeder! Fel av mig!Är det en feeder så kostar det väl inga poäng?
Ja det ska fungera i teorin i alla fallKan man boka 4 pax med en voucher om man ringer in? Gäller en ren SAS award, och då barnen får rabatt på SAS awards vill jag använda en voucher för de två vuxna.
Så länge du inte använder 2 vouchers så ska det gå, det scenariot kräver dock separata PNR.Kan man boka 4 pax med en voucher om man ringer in? Gäller en ren SAS award, och då barnen får rabatt på SAS awards vill jag använda en voucher för de två vuxna.
Det är ju endast för Skyteam-bokningar, för rena SAS-awards ska det ju inte vara problem med fler vouchers i samma bokning och mer än 2 pers.Så länge du inte använder 2 vouchers så ska det gå, det scenariot kräver dock separata PNR.
Så länge du inte använder 2 vouchers så ska det gå, det scenariot kräver dock separata PNR.
Det är ju endast för Skyteam-bokningar, för rena SAS-awards ska det ju inte vara problem med fler vouchers i samma bokning och mer än 2 pers.
Jag skulle HUCA men du kanske redan bokat då.Ringde kundtjänst (bara en gång pga tidsbrist) han sa att det behövdes två bokningar och att han då skulle ta ut 400kr/pers för att boka över telefonen. Hade sett galet ut med två tvååringar på en bokning.