Ofta Z för business och F för first, fast utan poängintjäning. De syns när man öppnar upp detaljerna för en awardsökning på Uniteds sida som ZN eller FN t ex.Vilken bokningsklass använder everyday awards då? Jag har aldrig hört talas om att de skulle ha flera olika bokningsklasser för awards i en viss kabinklass...
Har du ett exempel på vad du sett som tillgängligt via UA som du fått nej att boka via Tallinn?Fanns inga chans att boka på deras flighteter med våra SAS poänger ?
När man pratar med SAS 2.4.1 nummer uppger de att det de ser är ungefär vad man kan hitta på UA site awards system.
där finns gott om ticket men inte hos SAS. Orättvis. Skaffat poänger som inte fingerar känns det så.
Vet inte om det är rätt tråd men:
Är det någon som lyckas hitta First från FRA-DXB med Lufthansa? Har testat att söka via Lifemiles men finner bara Business.
Kanske inte finns med first men på det jag googlat ska det finnas
Tacksam för hjälp
Du betalar 140k.Tror jag vet svaret på denna fråga men om jag bokar ARN-HKG, ett ben med SAS och ett ben med Lufthansa. Betalar man då 140k poäng i Business eller råkar det vara så att man betalar 50k för SAS-benet och 70k för LH-benet?
Jag hade börjat med att kolla om det finns köpebiljetter i first. Finns det inte det så lär det inte finnas bonusbiljetter heller.Vet inte om det är rätt tråd men:
Är det någon som lyckas hitta First från FRA-DXB med Lufthansa? Har testat att söka via Lifemiles men finner bara Business.
Kanske inte finns med first men på det jag googlat ska det finnas
Tacksam för hjälp