Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Tittade efter lite flyg i ekonomi och upptäckte att det står 1 incheckad resväska nu, är det något nytt eller har det alltid stått så, men 2 gäller? Har inte åkt så mycket i ekonomi på award så lite osäker

Någon som gjort flera bokningar med Virgin Atlantic via SAS hemsida på samma flight (amex voucher tvingar ju max 2 pers i bokningen nuförtiden)
Finns det någon risk att resterande platser försvinner vid första bokningen liknande som turkish hade tidigare?

Försökte mig på en bokning via kundtjänst med Virgin i fredags som jag inte slutförde.
Alla 7 platserna i business försvann efter att agenten rört dom. Väldigt oklart vart dom tog vägen då jag aldrig genomförde någon bokning.

Ställer en fråga som jag typ vet svaret på. Men vill ändå dubbelkolla så jag inte missar något.

Visst är det som så att det ej går att göra en namnändring eller överlåta en SkyTeam Award?

Det har uppstått problem för en av mina medresenärer på en bokad award men vågar ej avboka för tror ej biljetterna (AF business) kommer komma tillbaka...

Ställer en fråga som jag typ vet svaret på. Men vill ändå dubbelkolla så jag inte missar något.

Visst är det som så att det ej går att göra en namnändring eller överlåta en SkyTeam Award?

Det har uppstått problem för en av mina medresenärer på en bokad award men vågar ej avboka för tror ej biljetterna (AF business) kommer komma tillbaka...
Det gick inte på Star Alliance, oklart om det går på Skyteam, inte läst om det ännu.

Toppen