Christian Bolander
Medlem
Nu för tiden brukar man kunna komma direkt in till terminalen.CDG separerar väl ankommande och avgående trafik i alla terminaler vad jag kommer ihåg, så jag tror inte det går.
Nu för tiden brukar man kunna komma direkt in till terminalen.CDG separerar väl ankommande och avgående trafik i alla terminaler vad jag kommer ihåg, så jag tror inte det går.
Hej, det finns en arrivals Lounge på terminal 2C som du kan besökaCDG separerar väl ankommande och avgående trafik i alla terminaler vad jag kommer ihåg, så jag tror inte det går.
Tack Tina!Hej, det finns en arrivals Lounge på terminal 2C som du kan besöka
Mvh Tina
Har för mig att du får checka in bagage, oavsett klass, om du är medlem i Flying Blue. Men, jag undrar inte om det bara är KLM som "tar betalt" (för de billigaste biljetterna) för att checka in väskor? @Air France/KLM kan säkerligen ge bra svar..!..Det som stör mig är att det faktiskt inte är någon rabatt. Air France föreslår ju bara att jag ska boka mini-priset, som vem som helst kan boka. Dvs en biljett som inte genererar poäng och inte tillåter mer än handbagage. Vill jag ha den biljetten, ska jag självklart kunna boka den, men jag ska väl också lika lätt hitta de andra priskategorierna, utan att behöva välja annan "resenärsprofil". Och det är där jag tycker AF tangerar det jag kallar åldersdiskriminering.
Fullt förståligt att man vill köpa enkelbiljett från Linköping!Som Linköpingsbo önskar jag mig i julklapp av KLM att kunna köpa billiga enkelbiljetter inom Europa![]()
Nej det kommer det inte bli. Många utländska besökare här! Dock vill man ibland vara lite mer flexibel och tex flyga ner till båten (som vi har i Holland) och sen ta bil hem etc. I nuläget är det då billigare att flyga med SAS eller Ryan från Skavsta.Fullt förståligt att man vill köpa enkelbiljett från Linköping!Det hade dock blivit tomt på planen tillbaka, så räkna med högre priser...
![]()