Hej
@Air France/KLM!
Jag hade en av mina sämsta flygningar någonsin med AF i början av december (har varit platinum i snart 5 år och har gjort många flygningar) pga detta skickade jag via Flying Blue ett meddelande där jag beskrev det hela. Som vanligt fick man ett autogenererat svar som man inte kan svara på.
"Dear Mr. XX,
We acknowledge receipt of your request under the reference mentioned above. The Elite Plus Team will handle your query as soon as possible.
Thank you for your patience meanwhile.
This message is an automatic acknowledgement of receipt. Please do not reply to this email.
Yours sincerely
Your Elite Plus Team"
Jag har fortfarande 3,5 veckor senare inte fått något svar och undrar vad som egentligen menas med "as soon as possible", Flying Blues enda kontaktväg i skrift är via dessa meddelanden så att maila och följa upp och fråga hur det går är omöjligt, man får använda sig av samma meddelandetjänst som vid första kontakten med samma resultat som ovan. Det går med andra ord bara runt i cirklar.
Tänkte därför höra med dig Tina om du har något förslag på hur detta kan lösas.