Lite skakig oberäknelig plattform just nu med andra ord.Så är det inte för mig, jag är i högsta nivån men sas sidor visar långt under 200k för min del. Igår visade den 0 i alla kolumner men kunde ändå boka fly premium i Business
Det har gått 4 dagar sedan lansering varav 2 helgdagar. Jag skulle vara mer förvånad om det fungerat smärtfritt, är trots allt SAS och IT vi pratar om plus en bank.Kul att man lanserar något som funkar.....
Det har gått 4 dagar sedan lansering varav 2 helgdagar. Jag skulle vara mer förvånad om det fungerat smärtfritt, är trots allt SAS och IT vi pratar om plus en bank.
Har inte pratat om acceptans, klart det är dåligt att det inte fungerar helt. Har dock lärt mig genom livet att det bästa är att inte bli irriterad i onödan över småsaker och försöka ha förståelse för sånt som inte fungerar och ge det lite tid.Men man har haft tid att testköra detta.
Vad som förvånar mig mest är vår acceptans bara för att vi vet att det sällan funkar.
Vi betalar för tjänsterna. Glöm inte det.
Har man comhem digital-tv blir man ödmjuk vid problem hos andra leverantörer.Men man har haft tid att testköra detta.
Vad som förvånar mig mest är vår acceptans bara för att vi vet att det sällan funkar.
Alternativet hade det varit så att de erbjuder Fly Premium förmåner ett år EFTER man har aktiverat kort. (likt DinersClubs loungeförmåner)Men man har haft tid att testköra detta.
Sant.Alternativet hade det varit så att de erbjuder Fly Premium förmåner ett år EFTER man har aktiverat kort. (likt DinersClubs loungeförmåner)
Då hade de tid att fixa problemen men och andra sidan flera personer än du hade varit missnöjda.
Märkligt. Man borde ju få den högsta nivå man når och de lägre man automatiskt kvalat in för