Märkte att det är likadant för mig.I appen fungerar det inte för mig (där syns inte det lägre poängpriset) men i inloggat läge på datorn så är allt som det skall
Men va fasen! Så var det för mig i somras. Varför kan de inte fixa till det?I appen fungerar det inte för mig (där syns inte det lägre poängpriset) men i inloggat läge på datorn så är allt som det skall
Eller så tankar du ut dina transaktioner från sas i excel och beräknar om du tar dig över gränsen eller inte… så slipper du lägga pengar på en gissning som ändå inte håller.Jag är 4000 poäng från högsta nivån men jag har inte riktigt koll på om jag får mer eller mindre poäng nästa månadsbryt. Väl smart att i värsta fall köpa några poäng? Får väl också skanna igenom tråden om webshopen för att se om det finns något som ger poäng på 20 dagar... Så här går det när man har en period där frun står för vårt Amex.![]()
Testa den här! https://blog.awardfares.com/eurobonus-analysis-and-forecast/Jag är 4000 poäng från högsta nivån men jag har inte riktigt koll på om jag får mer eller mindre poäng nästa månadsbryt. Väl smart att i värsta fall köpa några poäng? Får väl också skanna igenom tråden om webshopen för att se om det finns något som ger poäng på 20 dagar... Så här går det när man har en period där frun står för vårt Amex.![]()
Den hade jag missat. Tack!
Japp har samma i appen, SAS Plus fast ska ha Business världen.Man har ju uppdaterat SAS Mastercard appen sen någon dag tillbaka. Någon mer än jag som i appen nu ser "fel" nivå på Flypremium i appen? Men jag ser "rätt" nivå inloggad på SAS hemsida. Jag förlängde idag med poängen från AMEX och nu ska nivån gälla till 30 juni 2026 och det är den högsta men i appen står det PLUS Bonus? Kanske bara en bugg i appen?