Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Jag har precist bokat t/r Köpenhamn <-> Torp Sandefjord för 20.000 poäng + 355 DKK retur i SAS Plus via Fly Premium. Det är dottern som ska iväg och besöka familjen i Norge - hon har inte mer än EBS status så SAS Plus gir fast track på Kastrup och fri dryck och snacks på planet. SAS Go skulle kosta 2309 DKK och SAS Plus 4026 DKK. Jag tycker det var bra värde med 20.000 poäng + 355 DKK i SAS Plus...

Finns det någon begränsnings på flypremium att resan måste startas i Sverige/Danmark/Norge? Försöker få till en resa med start i AMS/CDG/LHR så försvinner resan i inloggat läge fastän den kommer upp i ej inloggat så måste vara när flypremium blir aktiverad.

Finns det någon begränsnings på flypremium att resan måste startas i Sverige/Danmark/Norge? Försöker få till en resa med start i AMS/CDG/LHR så försvinner resan i inloggat läge fastän den kommer upp i ej inloggat så måste vara när flypremium blir aktiverad.
Vad jag kan se står följande

• Alla standardbonusresor i SAS EuroBonus är bokningsbara som enkelresa och tur/retur med Fly Premium
Med andra ord ska det gå att boka, men kan säkert vara någon "bugg" på hemsidan som gör att det inte fungerar om du ska flyga longhaul och väljer start utanför Skandinavien.

jag har bokat enkel SFO-CPH med flypremium för några veckor sedan utan problem

Provade både interkontinentalt och inom europa, båda kommer upp för mig.

1738702799563.png

1738702859076.png

Är det någon mer än mig som har upplevt problem med SAS Mastercard Premium sista dagarna? Märkte även att min deal på 30 000 poäng för SAS Business class i världen inte syns trots att jag uppfyller det. Det fungerade för några dagar sedan bara, men inte de sista 3 dagarna kanske.

Toppen