Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Tomas E

Medlem
Men kommer de poängen in direkt/retroaktivt som statuspoängen gör och jag kan isf klara mig?
Kolla på de poäng du fått tidigare månader. De är väl daterade i början av månaden, samma sak gäller för de poäng som är på väg in nu. 28 februari kommer alla poäng som trillat in på ditt Eurobonus-konto 1 februari 2021 till 28 februari 2022 att räknas. Poäng som är på väg in i början av nästa månad har inte trillat in än, och räknas därför inte.
 

Homer

Medlem
Då är det alltså en diskussion med sambon huruvida möjligheten till business class är värd 2000 sek eller ej. Tack för hjälpen alla :)


Alternativt handla på Coop, poängen kommer in direkt på Eurobonuskontot när man gör en överföring och Cooppoängen kommer in direkt på Coopkontot när man handlat.
 

mha321

Medlem
Vad är senaste buded för Open Jaw och Fly Premium? Det går ju inte att boka på hemsidan. Kan man boka med FlyPremium om man ringer in? Eller behöver man boka en t/r resa först och sedan ringa in och göra en ändring? Eller är det helt kört?
 

palmen

Moderator
Vad är senaste buded för Open Jaw och Fly Premium? Det går ju inte att boka på hemsidan. Kan man boka med FlyPremium om man ringer in? Eller behöver man boka en t/r resa först och sedan ringa in och göra en ändring? Eller är det helt kört?
Jag har tidigare kunna ringa in och fått fly premium aktiverat på bokning, så det bör fungera med open jaw också.
 

andreas

Medlem
Vad är senaste buded för Open Jaw och Fly Premium? Det går ju inte att boka på hemsidan. Kan man boka med FlyPremium om man ringer in? Eller behöver man boka en t/r resa först och sedan ringa in och göra en ändring? Eller är det helt kört?

Den 25/7-22 bokade jag open-jaw med FlyPremium över telefon. Fungerade utmärkt!
 

mha321

Medlem
Kan rapportera att det funkade även här. Både open jaw (till ewr och från ord) och mixed classes (plus ut, business hem) gick fint.

Fick en trevlig och vad det verkade kompetent agent. Som dock bokade mig i go istället för plus som överenskommet, så jag fick ringa in igen. Även agent 2 var både trevlig och kompetent och fixade ändring till plus utan att ta ändring avgift (även om han fick ringa och begära tillstånd att göra det).

Bara 12 respektive 8 minuters väntetid som ebd som det var inte så farligt.. Hade varit jobbigare om det var en dag med 2 timmars kö..
 
Finns det något smidigt sätt att se hur länge en nuvarande fly premium-nivå är giltig? Ligger på översta nivån just nu, men skulle vilja boka en businessresa innan jag trillar ner
 
Toppen