Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

folo

Medlem
Fattar jag det rätt att det är bra att komma upp i 100 000 poäng innan sista mars? Jag behöver alltså fixa 12000 poäng? Enklast är kanske att föra över coop-poäng? Kan jag också föra över poäng från min frus EuroBonuskonto till mitt konto?

Visa bifogad bild 125944

Du behöver klara det under februari i o m att kampanjen tar slut 1/3.

Från SAS MC:s hemsida:
Eftersom resemöjligheterna under pandemin har varit begränsade så minskar vi kravet för Fly Premium med 50% från 1 mars 2021 till 28 februari 2022. Därefter kommer de ordinarie Fly Premium nivåer att gälla igen.

Dvs få in 12 000p senast 28 feb och njut sen av 12 sista enkla månader av högsta FlyPremium.
 
Last edited:
Fattar jag det rätt att det är bra att komma upp i 100 000 poäng innan sista mars? Jag behöver alltså fixa 12000 poäng? Enklast är kanske att föra över coop-poäng? Kan jag också föra över poäng från min frus EuroBonuskonto till mitt konto?

Visa bifogad bild 125944
Din skärmdump säger att du redan HAR uppnått maxbivå 100000+. Det gäller alltså intjäning de senaste 12 månaderna, INTE saldo.
 

Gus

Medlem
Sådär då, ett år till med högsta nivån. Skönt att ha coop-poäng som reserv. Jag har inte utnyttjat fly premium på över 2 år. Hoppas det kan bli ändring på det snart. Vore kul att göra nypremiär med SAS business till Toronto! :)

Screenshot_2022-02-09-00-42-03-795_com.sebkort.sase.jpg
 
Toppen