Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Sir Lemon

Medlem
Sådär då, ett år till med högsta nivån. Skönt att ha coop-poäng som reserv. Jag har inte utnyttjat fly premium på över 2 år. Hoppas det kan bli ändring på det snart. Vore kul att göra nypremiär med SAS business till Toronto! :)

Visa bifogad bild 126089
+1 på den! Hur det gick till vet jag inte, men nu har jag fått min tid i Fly Premium Världen förlängd till mars 2023 också. :)
 

RimaZ

Medlem
Har för närvarande ca 89k poäng intjänade och drygt 6600 poäng på mitt MC och 2800 poäng hos AMEX denna månad. Kommer jag kunna tillgodoräkna dessa (samt de sista 1000 poängen jag behöver spendera för att överskrida 100k) innan allt återgår till ordinarie nivåer i mars?

Min fråga är således: Är det intjäning t o m 28/2 som räknas och trots att AMEX/MC-poängen överflyttas efter månadsskiftet så kommer det uppfylla kravet? Riktigt tråkigt att trilla på mållinjen för att man inte varit uppmärksam nog på det. För närvarande står det att jag har fly premium sas plus t o m 2023-02-28.
 

Dawes

Medlem
Har för närvarande ca 89k poäng intjänade och drygt 6600 poäng på mitt MC och 2800 poäng hos AMEX denna månad. Kommer jag kunna tillgodoräkna dessa (samt de sista 1000 poängen jag behöver spendera för att överskrida 100k) innan allt återgår till ordinarie nivåer i mars?

Min fråga är således: Är det intjäning t o m 28/2 som räknas och trots att AMEX/MC-poängen överflyttas efter månadsskiftet så kommer det uppfylla kravet? Riktigt tråkigt att trilla på mållinjen för att man inte varit uppmärksam nog på det. För närvarande står det att jag har fly premium sas plus t o m 2023-02-28.

Jag är inte 100% säker men jag tror inte det tar hänsyn till "när" poängen intjänades utan det tittar bara till när de faktiskt landar på ditt EB-konto.
 

RimaZ

Medlem
Du kan väl köpa poängen före månadsbrytet?
Yes, testade nyss och det fungerade fint. Känns dumt att lägga 2000 sek på det om det jag redan haft i spend nu i februari tillgodoräknas, dock! Är det något man ska dubbelkolla med deras kundtjänst, eller det är bättre att låta det bero?
 

Homer

Medlem
Har för närvarande ca 89k poäng intjänade och drygt 6600 poäng på mitt MC och 2800 poäng hos AMEX denna månad. Kommer jag kunna tillgodoräkna dessa (samt de sista 1000 poängen jag behöver spendera för att överskrida 100k) innan allt återgår till ordinarie nivåer i mars?

Min fråga är således: Är det intjäning t o m 28/2 som räknas och trots att AMEX/MC-poängen överflyttas efter månadsskiftet så kommer det uppfylla kravet? Riktigt tråkigt att trilla på mållinjen för att man inte varit uppmärksam nog på det. För närvarande står det att jag har fly premium sas plus t o m 2023-02-28.


Fly Premium saldot uppdateras när det kommer in poäng på Eurobonuskontot.
Uppdateringen sker närmast i realtid vill jag påstå.
 
Toppen