Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Finns det något smidigt sätt att se hur länge en nuvarande fly premium-nivå är giltig? Ligger på översta nivån just nu, men skulle vilja boka en businessresa innan jag trillar ner
Logga in på www.saseurobonusmastercard.se , mitt kort (eller i mobilappen), och gå på Eurobonus, så står det hur länge nivån gäller (2023-12-31 i exemplet nedan)

1677268969725.png

Edit: Haha, inte etta på bollen, inte ens tvåa den här gången...

Finns det något smidigt sätt att se hur länge en nuvarande fly premium-nivå är giltig? Ligger på översta nivån just nu, men skulle vilja boka en businessresa innan jag trillar ner

I Android-appen kan man se hur många poäng man dragit in senaste 12 månaderna samt hur länge man har kvar sin nuvarande nivå. Dock visar den bara max 12-13 månader framåt så den förutser inte direkt när man trillar under gränsvärdet.

Irriterande, en del större transaktioner från senaste resan har det gjorts "korrigeringar" på, vilket gör att de nu ligger på fel kort och inte går att flytta.
Inte mycket att göra och bita i det sura äpplet bara.

En annan sak, går det bli av med alla gamla pending/declined transaktionerna som nu tar upp mycket plats?

Irriterande, en del större transaktioner från senaste resan har det gjorts "korrigeringar" på, vilket gör att de nu ligger på fel kort och inte går att flytta.
Inte mycket att göra och bita i det sura äpplet bara.

En annan sak, går det bli av med alla gamla pending/declined transaktionerna som nu tar upp mycket plats?
Jag bruka maila och be att de tar bort dom (men att de kollar upp dom först OM det är ett fel som ligger hos dom). Någon gång ibland har de krediterat poäng, men oftast försvinner dom bort.

Toppen