Dr. Miles
Expert
Ja, det skrev du själv. Det är så för SAS EuroBonus.Men det blir väl inga poäng alls för sträckan AUH-ICN-AUH?
Om du krediterar till annat flygbolags bonusprogram, kan du säkert tjäna några miles där.
Ja, det skrev du själv. Det är så för SAS EuroBonus.Men det blir väl inga poäng alls för sträckan AUH-ICN-AUH?
Såg nu att det bara var på vissa destinationer.Blir väl ändå extrapoäng?
EuroBonus partners - Etihad Airways - SAS
Förutom på Stockholm-London v.v., antagligen.Är ju iofs "bara" extrapoäng för de sträckor man får poäng...
Jag kunde inte hålla mig och bokade min första First för mig och sambon för att fira hennes 30-årsdag.
Jag kunde inte hålla mig och bokade min första First för mig och sambon för att fira hennes 30-årsdag.
Grattis, sjukt bra pris och värde! Se till att boka upp angränsande apartments i A380 så ni kan skjuta ner väggen mellan bäddarna, t ex 4A+3A. Man blir lätt pömsig efter all Bollinger... Själv ringde jag Ethiads svenska nummer och fick hjälp med seating eftersom det först inte ville gå in i systemet via webben.
First Class Loungen i AUH har fin à la carte och goda drycker om ni har tid och lust.
Ni har även fri chaufför service i bla UAE till och från flygplatsen
Ja, det skrev du själv. Det är så för SAS EuroBonus.
Om du krediterar till annat flygbolags bonusprogram, kan du säkert tjäna några miles där.