Senaste nytt

[First class] Stockholm - Bombay T/R, Ethiad apartments, från SEK 23 835 inkl. skatter

Jag kunde inte hålla mig och bokade min första First för mig och sambon för att fira hennes 30-årsdag.

Grattis, sjukt bra pris och värde! Se till att boka upp angränsande apartments i A380 så ni kan skjuta ner väggen mellan bäddarna, t ex 4A+3A. Man blir lätt pömsig efter all Bollinger... Själv ringde jag Ethiads svenska nummer och fick hjälp med seating eftersom det först inte ville gå in i systemet via webben.

First Class Loungen i AUH har fin à la carte och goda drycker om ni har tid och lust.

Grattis, sjukt bra pris och värde! Se till att boka upp angränsande apartments i A380 så ni kan skjuta ner väggen mellan bäddarna, t ex 4A+3A. Man blir lätt pömsig efter all Bollinger... Själv ringde jag Ethiads svenska nummer och fick hjälp med seating eftersom det först inte ville gå in i systemet via webben.

First Class Loungen i AUH har fin à la carte och goda drycker om ni har tid och lust.

Tack för tipsen! Japp 3A och 4A bokade för LHR-AUH.

Ni har även fri chaufför service i bla UAE till och från flygplatsen

Japp, ser fram emot detta! Är det nån som har koll på,vad det är för bilar som används, samt om man får önska bilmärke/-modell?

Jag kan komplettera med ett eget tips också. Jag såg att Etihad hade Premium Stopover Service. 2 nätter i AUH eller Dubai på femstjärnigt hotell ingår.

Ja, det skrev du själv. Det är så för SAS EuroBonus.

Om du krediterar till annat flygbolags bonusprogram, kan du säkert tjäna några miles där.

Detta blir min första resa med Etihad, funderar på att ansöka om AirBerlins topbonus och kreditera allting dit. Hittills har jag inte flugit nånting med OW. Jag kan matcha EBG till topbonus Gold, sedan bör denna flygning röcka långt till att säkra guld ett år till. Är det rätt tänkt?

Inspiration från EY F lounge i AUH

1cf015b723bc181795ce337fc01321db.jpg

22aeb41409964806a14f8fea0ec1e738.jpg

7a46e4fe84c9daafedc29d3b6cd202e2.jpg

Lägg därtill en dadelbuffé med många olika sorters dadlar ;)

Toppen