Senaste nytt

[First class] Stockholm - Bombay T/R, Ethiad apartments, från SEK 23 835 inkl. skatter

Det måste vara minconnect som är nyckeln då, för jag testade att tvinga fram rätt fare utan framgång.

Hursomhelst, vill man boka det så lär det bara vara att ringa - det är inga konstigheter med det egentligen.

Efter Alitalia grejen så känns detta som en kul deal att prova Etihad.

Jag sökte i slutet av April via google flights till Seoul och får då på bra datum för mig via Zurich till Abu Dhabi får då prova 787-9 stop i Abu Dhabi på vägen hem och vidare via London på A380.
Från google flights på denna sökning kan man sedan klicka på boka via Etihad och kommer då direkt till bokningen på deras hemsida.

Jag lyckas dock inte söka denna flygning direkt på Etihads hemsida måste gå via google flights. Riktigt sugen att boka denna för att prova First med Etihad och dessutom få till ett par dagar i Dubai för catchup med gamla kollegor....får tänka på detta ett par timmar....

Datum jag sökt enligt nedan

49202-9077e6fd6f280a6cb4fb0197ec5da6a3.jpg

Attachments

• Screen Shot 2016-12-18 at 22.33.16 PM.png
    Screen Shot 2016-12-18 at 22.33.16 PM.png
    169,5 KB · Visningar: 341
Jag lyckas dock inte söka denna flygning direkt på Etihads hemsida måste gå via google flights. Riktigt sugen att boka denna för att prova First med Etihad och dessutom få till ett par dagar i Dubai för catchup med gamla kollegor....får tänka på detta ett par timmar....
Du har till 4e januari på dig att tänka. :) EY First är riktigt bra, så jag skulle varmt rekommendera att du kör på den!

Tack så mycket för tipset i denna tråd! Även jag bokade Stockholm (ARN) - London (LHR) - Abu Dhabi (AUH) - Seoul (ICN).

Det blir min första resa med Etihad och jag ser fram emot att jämföra deras första klass med tidigare erfarenheter från första klass med olika bolag inom Star Alliance.

Har någon testat Etihads First Apartment (på A380) och First Suite (på 787-9)? Jag funderar på att boka om ena vägen via Zurich för att på så sätt få testa 787-9 utöver A380 och A340.

Toppen