Senaste nytt

Finnair matchar din Eurobonus status fram till 2 November 2021

Nightfly

Medlem
Är det någon som har lyckats boka hemresa till annan ort? Jag funderar på Miami från ARN men vill gärna ha hemresan till CPH. Via telefon kanske?
 

GOTBound

Medlem
Är det någon som har lyckats boka hemresa till annan ort? Jag funderar på Miami från ARN men vill gärna ha hemresan till CPH. Via telefon kanske?
Det går att boka multicity via "gamla" hemsidan, länk fås via chatten på Finnairs hemsida. Viktigt är dock att man inte loggar inte på sitt Finnair konto på den gamla sidan enligt kundtjänst.
 
Jag skickade in ansökan i onsdags, nu såhär på måndagen strax innan lunchtid visar Finnair-appen att jag har Platinum (men inte fått bekräftelse per e-post).

För info så bokade jag ARN-LAX med Finnair och hemresa via London med British Airways på samma bokning, med ansökningsmailet skickade jag en skärmdump från SAS-appen som visar EBD med mitt namn samt hur länge det är giltigt.
 
Bytta från BA till SAS EB för några år sedan. Men helt ärligt så är SAS är så undermåliga nuförtiden, och det är nästan omöjligt att boka något bra med sina poäng, 2-4-1 etc, så det känns väldigt attraktivt att byta om det går igenom.
 

Hafermann

Medlem
Har velat fram och tillbaka. Flyger mest Star A (EBD) och Flying Blue (Gold). Men detta erbjudandet är för bra för att inte nappa på. Bokat New York weeken och skickat in för statusmatch idag. Kommer nog välja bort SAS en del framöver till fördel för Oneworld när det passar.
 
Toppen