Jag fick utskickat automatiskt (2 st. av någon anledning...) men du kan även beställa från hemsidan på dina EB-sidor.JacobGBG skrev:Nu när status försvinner från kort, någon som ringt och bett SAS skicka ut ett nytt medlemskort? Inser att jag har ingen aning om vad mitt vanliga är.Klicka för att utvidga...
Det går väl att beställa via mina sidor?JacobGBG skrev:ringt och bett SAS skicka ut ett nyttKlicka för att utvidga...
agehall skrev:Det går väl att beställa via mina sidor?Klicka för att utvidga...
Låter helgalet men fair enough om det är en EU-reglering. Ren nyfikenhet men var har du nekats loungeaccess med AMEX EBx där motsvarande SAS EBx hjälpt istället?palmen skrev:...loungen med ett Amex kort kopplat till eurobonus. Har blivit nekad några ggr och fått ta fram ett rent bonuskort.Klicka för att utvidga...
Nånstans i Spanien och i Tyskland.JMG skrev:Låter helgalet men fair enough om det är en EU-reglering. Ren nyfikenhet men var har du nekats loungeaccess med AMEX EBx där motsvarande SAS EBx hjälpt istället?Klicka för att utvidga...
JMG skrev:Låter helgalet men fair enough om det är en EU-reglering. Ren nyfikenhet men var har du nekats loungeaccess med AMEX EBx där motsvarande SAS EBx hjälpt istället?Klicka för att utvidga...
Jag fick mitt välkomstbrev för Elite idag, och där stod denna förmån med.ekf skrev:Ja, 90kr/inträde på Menzies lounger på ARN och GOT. Jag har använt loungen på GOT flera gånger, så om detta stämmer så är det en tråkig försämringKlicka för att utvidga...
Jag har haft den diskussionen tillräckligt många gånger med United i USA att jag slutat att ens försöka med det kortet. Säkert för att det är mycket vanligare med andra Amex-partners där.fcx skrev:Jag har råkat ut för det i Zürich hos Swiss, "vi tar inte Amex här, endast statuspassagerare".Klicka för att utvidga...
Funkar Eurobonuskortet i SAS-appen vid såna tillfällen eller är det ett fysiskt kort ett måste?palmen skrev:Nånstans i Spanien och i Tyskland.Klicka för att utvidga...
USA ett par gånger.JMG skrev:Ren nyfikenhet men var har du nekats loungeaccess med AMEX EBx där motsvarande SAS EBx hjälpt istället?Klicka för att utvidga...
Osäker - jag har halat fram EB MasterCard istället som ser mer guldfärgat ut och det har funkat.RollingStone skrev:Funkar Eurobonuskortet i SAS-appen vid såna tillfällen eller är det ett fysiskt kort ett måste?Klicka för att utvidga...
Det kommer att ta lång tid (vi pratar perspektivet 10 år) innan jag kommer att förlita mig på en app för att visa upp ett statuskort för flygbolag. När du råkar ut för en nitisk medarbetare hos Swiss eller United så duger inget annat än ett plastkort i guldfärg.Cristoffer Cedergren skrev:Precis. Det här är ju en ickefråga efter senaste uppdateringen av SAS-appen.Klicka för att utvidga...
Fysiskt kort var det enda de godtog, vad som stod i en app kunde de inte bry sig mindre omRollingStone skrev:Funkar Eurobonuskortet i SAS-appen vid såna tillfällen eller är det ett fysiskt kort ett måste?Klicka för att utvidga...
Isf har nog SAS tänkt helt fel nu, inte förvånande dock....palmen skrev:Fysiskt kort var det enda de godtog, vad som stod i en app kunde de inte bry sig mindre omKlicka för att utvidga...
Tror sas tänker rätt, det är andra som måste tänka om.Cristoffer Cedergren skrev:Isf har nog SAS tänkt helt fel nu, inte förvånande dock....Klicka för att utvidga...