Senaste nytt

Eurobonus julkalender 2024

Jag med, är "trött" på USA. Men antagligen har dom så många lediga stolar och vill minska sin eurobonusskuld, till Asien säljer de revenue istället gissar jag...
Exakt, till Asien "behövs" inte dessa kampanjer. Utan att vara insatt i bokningsläget tänker jag att det inte alls vara samma tryck på biljetter till t.ex. ORD under vintermånaderna som till BKK.

SAS verkar inte ens vara särskilt intresserade av att sälja nyöppnade linjen CPH-ICN som bonusresa till Eurobonus tabellpris. Man erbjudit resor till partnerpris sedan rutten lanserades men ännu inte till EuroBonus tabellpris.
(Med disclaimern att jag såklart inte vet varför SAS inte gör det ännu. Endast en observation, kan såklart finnas andra förklaringar).

Sitter nu på två bokningar, LLA-ARN-CPH-SFO med utresa i Plus och retur i Business samt LLA-ARN-CPH-ORD tor med utresa i Business och retur i Plus. Frågan är vilken man ska åka på... Eller kanske båda?
På vintern är valet ganska enkelt… vilket beror på vilken person man är :)

7. Shop today and earn double points - 100 points per 100 NOK

Time for your yearly Christmas bath! This year, make it a good one with Rituals.

Double points are valid today only. Pay with a linked card in store, or register your EuroBonus number during checkout in the webshop.

Hade blivit en jättebra deal, noll tillgänglighet till Asien på bonusbiljetter.
Folk hade ju blivit helt galna om dom hade haft en sån deal där det existerar noll biljetter som är bokningsbara.
Självklart i samband med awardsläpp... Släpptes för någon vecka sedan massvis med platser till BKK för Jan-Mars. Har även sett en del till HND...

Toppen