Samma här, en enkelbiljett som skulle kosta 15k drog för 35k.Samma sak hände här, resan skulle kosta 45k men blev 90K. Får kontakta SAS äoch åtgärda imrogon.
Kan det varit så att hemresan var 31 mars och du kom hem 1 april?Heads up, se till att korrekt poängsumman dras vid bokning. Gjorde nyss två bokningar men för ena drogs ordinarie pris efter bokning trots att halva priset visades under bokningsprocessen:
Så var det i mitt fall, men på bekräftelsen är det 50%.Kan det varit så att hemresan var 31 mars och du kom hem 1 april?
Jag hade en sådan och där stod det 30k men de drog 60k
Som tidigare kampanjer gäller endast avresa från DK/NO/SE. Trots att poängpriset är samma från Finland så får man ingen rabatt. Andra flygbolags program klarar liknande kampanjer mycket bättre och ordnar så rabatten fungerar oavsett avresande zon.6. Point bargain USA - 50% off award tickets
50% off award tickets to/from USA for flights between 1 January and 31 March 2025. Book by Sunday! Destinations included: New York, Los Angeles, Chicago, San Francisco, Atlanta, Washington, Boston
Book by 8 Dec 23:59
Stämmer.Kan det varit så att hemresan var 31 mars och du kom hem 1 april?
Jag hade en sådan och där stod det 30k men de drog 60k
Undrar vad som händer om man poängen man har räcker inte till den felaktiga antal? Går inte bokningen igenom?Heads up, se till att korrekt poängsumman dras vid bokning. Gjorde nyss två bokningar men för ena drogs ordinarie pris efter bokning trots att halva priset visades under bokningsprocessen:
Den lär inte gå igenom. Som @palmen var inne beror det nog på att hemresan avgår 31 mars och ankommer 1 april. Får se om SAS kan korrigera det.Undrar vad som händer om man poängen man har räcker inte till den felaktiga antal? Går inte bokningen igenom?