Fredrik Prüzelius
Medlem
Fick du verkligen 50% till Miami på julkalendern? Den destinationen var ju inte uppräknad.Det blev en resa till Miami åt en kompis. Tyvärr bara i ekonomi för hon som reser.
Fick du verkligen 50% till Miami på julkalendern? Den destinationen var ju inte uppräknad.Det blev en resa till Miami åt en kompis. Tyvärr bara i ekonomi för hon som reser.
Poängnivåerna verkar inte uppdaterats ännu? Får som max upp 5000/2500 när jag söker 7+ dagar.Bakom dagens lucka hittar vi följande erbjudande. För er som är bosatta i huvudstaden kan man hitta bil (Renault Captur el liknande) för drygt 800kr över en helg om man hyr på Bromma flygplats fram till februari sen ökar priserna något.
Visa bifogad bild 160365
Prova sök igen, för mig visasFår inte heller upp rätt poäng, visar 1500 bonuspoäng + 750 nivåpoäng på en 7 dagars bokning i mars. Vågar man boka ändå och printa villkoren?
Risken finns att du får stånga dig blodig sen om du får fel antal poäng.Får inte heller upp rätt poäng, visar 1500 bonuspoäng + 750 nivåpoäng på en 7 dagars bokning i mars. Vågar man boka ändå och printa villkoren?
Testat olika webbläsare, icognito m.m visas fortfarande fel.Prova sök igen, för mig visas
Risken finns att du får stånga dig blodig sen om du får fel antal poäng.