Fredah
Medlem
Vad söker du på? Tänker på vad du väljer för tider, min hyra är 75h dvs mer än 3 dygn, kan det vara något sådant?Testat olika webbläsare, icognito m.m visas fortfarande fel.
Vad söker du på? Tänker på vad du väljer för tider, min hyra är 75h dvs mer än 3 dygn, kan det vara något sådant?Testat olika webbläsare, icognito m.m visas fortfarande fel.
Vad söker du på? Tänker på vad du väljer för tider, min hyra är 75h dvs mer än 3 dygn, kan det vara något sådant?
Nu får jag upp korrekta poäng, även 8k/4k som inte funkade innan.Testat olika webbläsare, icognito m.m visas fortfarande fel.
Jag får fortfarande inte rätt... Men det kanske bara är hyror i Sverige som gäller. Jag försöker boka i Portugal.Nu får jag upp korrekta poäng, även 8k/4k som inte funkade innan.
För mig buggar det lite, speciellt när jag är inloggad från början. Testa söka först och sen logga in när du väl klickat vidare på vald bil.Jag får fortfarande inte rätt... Men det kanske bara är hyror i Sverige som gäller. Jag försöker boka i Portugal.
Lite synd då jag ska ha två bilar, hade gett goda poäng.
Visa bifogad bild 160560
Synd med krav på minst 200 kr/mån. Annars hade jag kunnat tänka mig att skaffa en osynlig katt igen.Som väntat 10k bonus från Hedvig. Erbjudandet har dock inte uppdaterats hos Hedvig ännu?
Visa bifogad bild 160639