Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

Visa bifogad bild 138721

Ny partner hos SAS Everyday. Denna frisörkedja erbjuder dessutom dubbla poäng hela februari både på behandlingar och produkter ( ej Södermalm).

Varför inte passa på skämma bort Din kvinnliga partner? Blir fort både stora poäng här och glädje. :)
Men du vet väl att vi kvinnor i regel redan har våran fasta frisör alt så byter vi bara på rekommendation från ngn väninna. ;)
Finns inga poäng i världen(nåja) som skulle få mig att byta bara för den sakens skull. ;)
 

eddo

Medlem
Handlat på synoptik, två stycken transaktioner som bör ge 2512 + 1067 extrapoäng.
På Eurobonus Everyday har jag under några veckor sett att poängen ligger som "på väg". Imorse har jag fått två mail där det står "Vi har överfört 1 EuroBonus-poäng till ditt konto för ditt köp på Synoptik". På Eurobonus-profilen ser jag mycket riktigt att jag fått in 2 x 1 poäng. På Eurobonus everyday-sidan ligger dock de två transaktionerna fortfarande som "på väg" med rätt antal poäng.

Någon som varit med om liknande? Har ni i så fall fått rätt antal poäng senare eller bör jag kontakta någon?

Så här ser det ut på Eurobonus Everyday-sidan:
Screenshot 2023-03-07 at 09.42.34.png


Två stycken mail enligt nedan fick jag imorse:
Screenshot 2023-03-07 at 09.42.58.png


Så här ser det ut på min Eurobonusprofil:
Screenshot 2023-03-07 at 09.43.16.png
 
Last edited:

intuition

Medlem
Jag har varit duktig idag och efterregistrerat samtliga köp i september. Helt otroligt att det fortsatt misslyckas 100 procent!

Två enkla tips är att scanna kvittot direkt med iphone, mappa det som t ex ”sep everyday” och avslutningsvis copypasta e-postadressen, sparar en del tid när kvittohögen efterreggas.

Edit. Jag fick redan svar på samtliga nu, grym responstid måste sägas, och med metoden ovan föredrar jag trots allt detta jmf med gamla swipemetoden.

Nej, jag betalar enbart med bipp eller insättning av Amex kort hos de handlare jag vet om som är med i Everyday. 99 av 100 köp måste efterreggas. Jag hade ett i februari och ett i juni om jag minns rätt som faktiskt gick igenom. Det i somras var dock lite lustigt då det var köp på en restaurang där bara första köpet reggades. Min Guinness (!) reggades ej. :)

Fungerar det fortfarande så här dåligt?
Jag har inte riktigt orkat hålla reda på vilka butiker som ingår men har köp på rituals som inte kommit in i "everyday" listan på 2+ veckor.
Satte mig att scanna efter poäng bakåt i tiden på EB kontot och hittar inte en enda transaktion som skulle ha med everyday-koppling att göra.
 
Fungerar det fortfarande så här dåligt?
Jag har inte riktigt orkat hålla reda på vilka butiker som ingår men har köp på rituals som inte kommit in i "everyday" listan på 2+ veckor.
Satte mig att scanna efter poäng bakåt i tiden på EB kontot och hittar inte en enda transaktion som skulle ha med everyday-koppling att göra.


Har du inte fått något mail om att poänen är på väg?



Jag fick det här mailet igår på ett köp som gjordes den 27:e

1695984415008.png
 
Hur har ni andra gjort för att koppla ert virtuela kort från Apple Pay eller Google Wallet till Everyday?

I google wallet så går det inte få fram hela numret på det virtuela kortet.
 

intuition

Medlem
Det går väl aldrig att koppla den typen av kort till något program, eftersom numret som används cyklas. Dvs Google/Apple visar ett nytt nummer vid varenda köp.
 
Det går väl aldrig att koppla den typen av kort till något program, eftersom numret som används cyklas. Dvs Google/Apple visar ett nytt nummer vid varenda köp.
Jag har mitt Google wallet curve kort inlagt både hos ICA och hemköp.

På mina sidor på Ica så kan jag se se att dom 4 sista siffrorna på koret är samma som visas i Google wallet för Curve kortet.

Så jag tror inte att numret cyklas.
 
Toppen