Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

imartin

Medlem
Visa bifogad bild 125696 Kan tipsa om att man fortfarande får 200 poäng per spenderad hundralapp på Stortorgskällaren i Gamla stan. Passade på att boka bord via appen The fork och fick även 30% rabatt på maten. Och kan meddela att köket har skärpt till sig. Vi var båda nöjda med maten och servicen när vi lämnade. Visa bifogad bild 125695

Det var ett väldigt bra tips, tack! Gick dit med 2 polare, som så klart inte hade något emot att jag skulle betala hela notan och de skulle swisha.
En fredag kväll och vi fick 40 % rabatt på maten. De tyckte om sina rätter, min pizza vara bar okej (speciellt med tanke på att den skulle kosta över 200 kr utan rabatt). Men det kunde jag lätt acceptera, ölen smakade, servicen och miljön var trevlig, och poäng-intjäningen är fantastisk.

Tänk om man skulle dra dit med ett riktigt stort gäng och man är den enda som bryr sig om att tjäna poäng .... :D:D

Screenshot-2022-02-02-at-07-23-55.png
 

Edvin

Medlem
Det var ett väldigt bra tips, tack! Gick dit med 2 polare, som så klart inte hade något emot att jag skulle betala hela notan och de skulle swisha.
En fredag kväll och vi fick 40 % rabatt på maten. De tyckte om sina rätter, min pizza vara bar okej (speciellt med tanke på att den skulle kosta över 200 kr utan rabatt). Men det kunde jag lätt acceptera, ölen smakade, servicen och miljön var trevlig, och poäng-intjäningen är fantastisk.

Tänk om man skulle dra dit med ett riktigt stort gäng och man är den enda som bryr sig om att tjäna poäng .... :D:D

Screenshot-2022-02-02-at-07-23-55.png
Låter som en perfekt middag - Bra öl och bra poängintjäning.
 

Doctor-X

Medlem
Noterade precis att Svenssons inte längre är med. Riktigt tråkigt, tjänat många poäng där i samband med inköp av nya möbler.
 
Toppen