Senaste nytt

Eurobonus Everyday lanserat

M.K

Medlem
IT strular igen, inte fått bekräftelse eller poäng på mina fyra senaste reataurangbesök, två senaste onlineköp samt tre senaste SAS flighter denna vecka. Tröttsamt.
 

M.K

Medlem
Uppdatering: Tre av fyra Everyday och samtliga tre SAS flighter förra veckan kom in idag efter att det dragits poäng för en Plusgrade. Jag la in minimumbud för en polarrulle då + var så ovärt just denna flight , varför inte slå på stort ibland? :p
 

Jonas C

Medlem
Någon som har ätit på Boquerian på sista tiden? Åt lunch där ofta förr och poängen trillade in efter 3-5 arbetsdagar. Hade en lunch där med två kollegor för två månader sedan och inga poäng har dykt upp på kontot.
 

Tonton

Medlem
Någon som har ätit på Boquerian på sista tiden? Åt lunch där ofta förr och poängen trillade in efter 3-5 arbetsdagar. Hade en lunch där med två kollegor för två månader sedan och inga poäng har dykt upp på kontot.

Jag var där 3e maj, och fick poäng in på kontot ganska exakt en vecka efter.
 

M.K

Medlem
Jag har varit duktig idag och efterregistrerat samtliga köp i september. Helt otroligt att det fortsatt misslyckas 100 procent!

Två enkla tips är att scanna kvittot direkt med iphone, mappa det som t ex ”sep everyday” och avslutningsvis copypasta e-postadressen, sparar en del tid när kvittohögen efterreggas.

Edit. Jag fick redan svar på samtliga nu, grym responstid måste sägas, och med metoden ovan föredrar jag trots allt detta jmf med gamla swipemetoden.
 
Last edited:
Jag har varit duktig idag och efterregistrerat samtliga köp i september. Helt otroligt att det fortsatt misslyckas 100 procent!

Två enkla tips är att scanna kvittot direkt med iphone, mappa det som t ex ”sep everyday” och avslutningsvis copypasta e-postadressen, sparar en del tid när kvittohögen efterreggas.

Edit. Jag fick redan svar på samtliga nu, grym responstid måste sägas, och med metoden ovan föredrar jag trots allt detta jmf med gamla swipemetoden.
Betalar du i butikerna med Apple wallet?
 

M.K

Medlem
Nej, jag betalar enbart med bipp eller insättning av Amex kort hos de handlare jag vet om som är med i Everyday. 99 av 100 köp måste efterreggas. Jag hade ett i februari och ett i juni om jag minns rätt som faktiskt gick igenom. Det i somras var dock lite lustigt då det var köp på en restaurang där bara första köpet reggades. Min Guinness (!) reggades ej. :)
 
Last edited:

varva77

Medlem
Kanske var ett tag sedan men märkte nu att Phils inte längre med. Hela Everyday är verkligen vilande eller för en tynande tillvaro. Synd, trodde verkligen tvärtom då det lanserades
 

M.K

Medlem
F61094DD-DC4D-4075-9C36-170C19FEB9B2.jpeg


Ny partner hos SAS Everyday. Denna frisörkedja erbjuder dessutom dubbla poäng hela februari både på behandlingar och produkter ( ej Södermalm).

Varför inte passa på skämma bort Din kvinnliga partner? Blir fort både stora poäng här och glädje. :)
 
Last edited:
Toppen