Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Jannes

Medlem
Jag tror du borde göra en egen tråd av denna fråga. Finns oerhört mycket kunskaper på detta forum.
Men i den bästa av alla världar så skulle det bästa antagligen vara att på något sätt bryta ut forumet och på så sätt bibehålla all redan nedskrivna information och kunskap.

Trist utveckling!
Vill man göra det är man nog ganska bunden till Tapatalk. De gör gärna om phpBB forum till sitt format, men tvärvägrar exportering till ett format som går att göra till phpBB eller annat.
Källa; varit med om att flera år av historik brunnit inne när en forumleverantör böt till Tapatalk.
 
Vill du ta din reseplanering till nästa nivå?
Vi kommer aktivera 25 nya användare för funktionen Mina resor. Allt som krävs är att du har ett konto hos oss - och att du faktiskt kommer använda funktionen :)

- Håll koll på kostnader och avbokninsgregler.
- Få mejl om förändringar på dina flygresor.'
- Se faktiskt seatmap för just din flight.
- Dela informationen för att inspirera andra.

Skicka PM för att anmäla dig.

Först till kvarn!
 

Attachments

  • content.JPG
    content.JPG
    310,4 KB · Visningar: 146
  • email.jpg
    email.jpg
    373 KB · Visningar: 131
  • minaresor.JPG
    minaresor.JPG
    467,6 KB · Visningar: 133
  • seatmap.JPG
    seatmap.JPG
    57,4 KB · Visningar: 128
Last edited:

JacobGBG

Medlem
Spännande funktion, men då jag vet att jag inte kommer nyttja funktionen lika mycket som många andra här inne så väntar jag tills det öppnar lite mer "publikt".

I övrigt är jag förbluffad att inget flygbolag hämtat inspiration från detta projekt.
 
Se där, jag stirrade blint på det gamla inlägget från Januari och trodde det var senaste uppdateringen. Dock ser jag vid inloggnign på siten att "Mina resor" fortfarande är begränsat.

Okej då förstår jag vad du menar!
Nya funktioner som generar kostander kommer troligtvis inte att bli publika, inte så länge sidan inte ens täcker sina egna driftskostnader :D
Men det finns många funktioner som inte genererar kostnader, och dessa är det bara att slita med hälsan.
 
Last edited:
Toppen