pswe
Medlem
Bara om jag får vara delägare.Finns det några personer som skulle vara intresserade av att föra denna diskussion vidare och titta på ett alternativ?
Bara om jag får vara delägare.Finns det några personer som skulle vara intresserade av att föra denna diskussion vidare och titta på ett alternativ?
Vill man göra det är man nog ganska bunden till Tapatalk. De gör gärna om phpBB forum till sitt format, men tvärvägrar exportering till ett format som går att göra till phpBB eller annat.Jag tror du borde göra en egen tråd av denna fråga. Finns oerhört mycket kunskaper på detta forum.
Men i den bästa av alla världar så skulle det bästa antagligen vara att på något sätt bryta ut forumet och på så sätt bibehålla all redan nedskrivna information och kunskap.
Trist utveckling!
Spännande funktion, men då jag vet att jag inte kommer nyttja funktionen lika mycket som många andra här inne så väntar jag tills det öppnar lite mer "publikt".
Se där, jag stirrade blint på det gamla inlägget från Januari och trodde det var senaste uppdateringen. Dock ser jag vid inloggnign på siten att "Mina resor" fortfarande är begränsat.Vad menar du med att du väntar tills det är mer publikt? Funktionen är öppen för alla.
Se där, jag stirrade blint på det gamla inlägget från Januari och trodde det var senaste uppdateringen. Dock ser jag vid inloggnign på siten att "Mina resor" fortfarande är begränsat.