Senaste nytt

Eurobonus Award Planner

Lagom inför jul så har vi gjort några uppdateringar av databasen, se detaljer nedan.

> Michelin Guide, 2022-12-22
> Worlds Best Bars 2022-12-22

preview.PNG


Enjoy!
1671721936980.png
 
Last edited:
Förstaklasslinjer för 2023 uppdaterat, se separat tråd nedan!
Gott nytt år alla poängjägare! :)

 

LPC123

Medlem
Tack för ett välbesökt 2022!
Vad har ni för önskemål och förhoppningar på vår tjänst under 2023?

Visa bifogad bild 137286
Tack för ett välbesökt 2022!
Vad har ni för önskemål och förhoppningar på vår tjänst under 2023?

Visa bifogad bild 137286
Som nämnts tidigare ett forum där vi slipper reklam men ändå kan byta information och hjälpa varandra att skapa resor och minnen.
 

LPC123

Medlem
Vem ska driva det? Vem ska fylla det med content? Hur ska det vara upplagt?

Skulle Flarum kunna funka? https://flarum.org/
Ja jag tror att av oss som hänger på BC kommer fylla på med content. Upplägget från mig är att det ska vara likt det BC vi hade innan all reklam förstörde det. Vi som är frekvent på BC och både läser och skriver inlägg har ju redan en syn på hur det kan vara uppbyggt och det har ju efter diverse uppdateringar kommit massa bra tips på hur man vill ha det. Vem som ska driva det är en klurigare fråga. Tyvärr är jag inte tillräckligt data kunnig för att göra det. Men det var mera en önskan om vad som kunde adderas till er fina sida ni har skapat.
 
Ja jag tror att av oss som hänger på BC kommer fylla på med content. Upplägget från mig är att det ska vara likt det BC vi hade innan all reklam förstörde det. Vi som är frekvent på BC och både läser och skriver inlägg har ju redan en syn på hur det kan vara uppbyggt och det har ju efter diverse uppdateringar kommit massa bra tips på hur man vill ha det. Vem som ska driva det är en klurigare fråga. Tyvärr är jag inte tillräckligt data kunnig för att göra det. Men det var mera en önskan om vad som kunde adderas till er fina sida ni har skapat.

Ja alltså jag kan hosta/driva det. Men det behövs ju admin/mods. Om någon har tips på en fri plattform så tar jag välkommet emot det, om inte Flarum är aktuell?
 
Toppen