Senaste nytt

EuroBonus 2 introduceras inom kort med Diamond status

Status
Stängd för vidare inlägg.
90% av mina kollegor har koll på detta men det är ju en klick frekventa resenärer. Menar vi de som åker med familjen på DY två gånger om året och SAS skulle kanske kunna snärja med familjekonto så närmar vi oss 1%...

Jag syftar såklart inte bara på de som reser i tjänsten...

SAS EuroBonus Diamond med 100k nivå verkar vara spikat nu enligt tre källor jag talat med. SAS Pandion finns kvar även i fortsättningen även om överlappningen blir rätt stor misstänker jag. Döpte om tråden något för att förtydliga detta.

Man kan ju hoppas på att de tittar på intjäningen från senaste året och uppgraderar oss som då klarade kraven så fort det här blir verklighet. :)

Ska bli spännande att se vad de har att erbjuda blivande EBD och hur EBG kommer att förändras.

Man kan ju hoppas på att de tittar på intjäningen från senaste året och uppgraderar oss som då klarade kraven så fort det här blir verklighet. :)

Ska bli spännande att se vad de har att erbjuda blivande EBD och hur EBG kommer att förändras.

Det brukar väl vara normen när flygbolag inför nya nivåer, dvs att de befintliga guldmedlemmarna som redan har kommit över ribban för den nya nivån får sin status uppgraderad på direkten.

SAS EuroBonus Diamond med 100k nivå verkar vara spikat nu enligt tre källor jag talat med. SAS Pandion finns kvar även i fortsättningen även om överlappningen blir rätt stor misstänker jag. Döpte om tråden något för att förtydliga detta.

Bra, fast "Diamond" är väl lite fantasilöst?
Är det inte bättre att hålla sig till ädelmetallerna och låta trappan vara Silver>Guld>Platina??
Och så "fiskmås", eller var det "fiskgjuse", för dom som är lite utvalda... :p

Bra, fast "Diamond" är väl lite fantasilöst?
Är det inte bättre att hålla sig till ädelmetallerna och låta trappan vara Silver>Guld>Platina??
Och så "fiskmås", eller var det "fiskgjuse", för dom som är lite utvalda... :p

Om man döper det till EB Platinum så blir akronymet EBP, dvs det sker en förväxling med Pandion.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen