Jepp. Får se om det funkar på lördag när jag och kollegan flyger 6 leg på två olika bokningar. Tråkigt om en av oss blir uppgraderad.Ngn mer som fick erbjudande om 3000 extra poäng från Lufthansa om man flyger 6 sträckor före 30.11? Sammanföll väldigt väl med ”behåll-Senator-till-februari-2026-kampanjen”. Borde funka.
Jag är klar med min förlängning men min chef skall ut på en tur imorgon med LOT, han tycker att jag skall med så vi kan snacka lite.
En fråga vilken (om) lounge på ARN har vi tillgång till på ARN?
Påminner om kafé "loungerna" Air Berlin hade, t.ex. på Munchen.Klar med förlängningen till 02/26 genom en resa till Stuttgart igår. Dock den mest tragiska lounge upplevelsen hittills då man hänvisas till Eurowings Senator Comfort Area.
Visa bifogad bild 159479Visa bifogad bild 159480
Eller BRA och Malmö Aviaton.Påminner om kafé "loungerna" Air Berlin hade, t.ex. på Munchen.
"Comfort area" låter som ett ställe där man rastar hunden.Klar med förlängningen till 02/26 genom en resa till Stuttgart igår. Dock den mest tragiska lounge upplevelsen hittills då man hänvisas till Eurowings Senator Comfort Area.
Visa bifogad bild 159479Visa bifogad bild 159480