Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Den viktigaste informationen är dock hur det fungerar att få ut pengarna eller poängen om man inte har amerikansk adress,
i synnerhet om det handlar om kontanter, går det t.ex. att överföra till paypal utan problem...

Den viktigaste informationen är dock hur det fungerar att få ut pengarna eller poängen om man inte har amerikansk adress,
i synnerhet om det handlar om kontanter, går det t.ex. att överföra till paypal utan problem...

Har testat Befurgal och Topcashback tog några månader innan man kunde ta ut pengarna via Paypal. Sett att flera av siterna har Paypal som alternativ. Olika signupbonusar och olika summor man måste nå innan man kan ta ut.

Använder mig alltid utav Refunder eller Topcashback när det gäller cashback-sidor. Bokade senast två nätter på Hilton Bankside i London och fick då 6% cashback via Topcashback. Köpet sker ju direkt på Hiltons hemsida så jag även får mina Diamond förmåner. Har totalt dragit in $210 på Topcashback och då har jag varit student under tiden så inte varit någon big spender.

Använder mig alltid utav Refunder eller Topcashback när det gäller cashback-sidor. Bokade senast två nätter på Hilton Bankside i London och fick då 6% cashback via Topcashback. Köpet sker ju direkt på Hiltons hemsida så jag även får mina Diamond förmåner. Har totalt dragit in $210 på Topcashback och då har jag varit student under tiden så inte varit någon big spender.
Hur betalar Topcashback ut pengarna?

Topcashback är inte längre ett alternativ för hilton:
Unfortunately we can no longer offer cashback with this merchant. Please browse our alternative merchants or search above.

Topcashback är inte längre ett alternativ för hilton:
Unfortunately we can no longer offer cashback with this merchant. Please browse our alternative merchants or search above.

Vilken sida tittar du på? Topcashback finns i olika länder och partners och % kan variera,
Hilton finns fortfarande på USA sidan Hilton Hotels and Resorts CashBack: Free Maximum CashBack 6%
men är borta från UK

Topcashback UK erbjuder 15.75% på "Sofitel, Pullman, MGallery Completed Booking Exclusive Offer! "
det erbjudandet finns inte på USA sidan, där handlar det bara om 6% osv.

Men man måste ha olika konton om man ska använda båda

Har testat med refunder på Hilton och får bara upp bokningarna datum och summa stämmer men cashback visas som 0 kr är det någon som har samma problem? Kundtjänst svarade god dag yxskaft på senaste mailet

Har testat med refunder på Hilton och får bara upp bokningarna datum och summa stämmer men cashback visas som 0 kr är det någon som har samma problem? Kundtjänst svarade god dag yxskaft på senaste mailet
Precis så e det på Topcashback. Cashback = 0$ tills 60dagar efter vistelsen ha ägt rum då ändras beloppet och man kan ta ut den summan. Tyvärr vet jag inte om det kommer dyka upp ett belopp motsvarande 2% på refunder sen för din del :(

Last edited:
Toppen