Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

4% på IHG är ju trevligt, det blir ju en hel del på bokningar, ska se hur många av mina jag kan boka om utan att nya priset är dyrare

Bokade för 12 timmar sedan, fortfarande inget registrerat.

"När du har slutfört ditt köp hos IHG Hotels kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad." :p

Finns några internationella sidor som har 5-6% procent på IHG tyvärr inte topcashback som verkar bara 1% just nu.

"När du har slutfört ditt köp hos IHG Hotels kommer din återbäring att registreras hos oss inom några timmar (ibland kan det dock dröja 48 timmar). Du kommer att få ett mail med exakt summa så fort återbäringen är registrerad." :p

Finns några internationella sidor som har 5-6% procent på IHG tyvärr inte topcashback som verkar bara 1% just nu.

Det var post #141 jag citerade, dvs. SAS VIP och bonusway

Ebate har haft ganska bra IHG erbjudande ibland, men om man inte kommer åt att boka partner rate är det inte så bra
15% Cashback for IHG - Ebates.com Birthday Week - FlyerTalk Forums

Bokade nyss en biljett hos SAS och glömde använda Bonusway. Då sas har 24 öppet köp.... Är det bara att avboka och boka en ny biljett då? Eller kan något strula?

Toppen