Så länge priserna på flygbiljetten inte hunnit ändras bör det inte vara något problemBokade nyss en biljett hos SAS och glömde använda Bonusway. Då sas har 24 öppet köp.... Är det bara att avboka och boka en ny biljett då? Eller kan något strula?
Så länge priserna på flygbiljetten inte hunnit ändras bör det inte vara något problemBokade nyss en biljett hos SAS och glömde använda Bonusway. Då sas har 24 öppet köp.... Är det bara att avboka och boka en ny biljett då? Eller kan något strula?
Skulle boka en resa och noterade att Refunder ej längre har SAS bland de butiker som ger cashback.
Jag har märkt att refunder har börjat betala ut pengar för även framtida resor för mig. Någon mer som har noterat det?
Jag har också fått sådana betalningar tidigare, även för hyrbil med Hertz.
I skrivande stund har jag dock en hel hög genomförda resor med SAS som inte betalats ut. Argh.
De verkar ha kommit till resor bokade tom 30/8 för mig. Jag har en resa bokad 31/8 som jag inte fått utbetalad ännu. De från 30/8 fick jag sms och mail om att de betalat ut i lördags morse vid 9 tiden.
Ser att Radisson Blu och Park Inn ger 3% hos Refunder.
Det borde funka på Refunder vet iaf på Topcashback funkar det så efter man logga in på sin Club Carlsson profilmisstänker att man inte kan kombinera det med rabatten för att man är medlem i club carlson eller har någon lyckats med det med?
Jodå, det funkar.misstänker att man inte kan kombinera det med rabatten för att man är medlem i club carlson eller har någon lyckats med det med?