Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Visserligen gamla inlägg men att man skulle få cashback vid avslutad resa stämmer inte för mig iallafall. Bokade med SAS igår och fick in 45kr direkt på Refunderkontot.

Fråga: Kan man använda Refunder och Bonusbay plugin samtidigt i webläsaren och dubbeldippa?

Visserligen gamla inlägg men att man skulle få cashback vid avslutad resa stämmer inte för mig iallafall. Bokade med SAS igår och fick in 45kr direkt på Refunderkontot.
Är det inte så att de har registrerat ditt inköp?

Det brukar att vara två steg hos Refunder.se.
Först kommer ett mail som berättar att ditt köp är registrerat och att du har rätt till si och så mycket cashback.
Sedan efter några veckor flyttar de den summan till "Redo för betalning".

Om din cashback inte har hamnat i "Redo för betalning", kan du inte ta ut kontanterna.

Eftersom jag allt som ofta hänvisas till United.com för att boka mina kombinationsresor med SAS och Lufthansa, undrar jag om det finns någon cashback-sida för United.com. Någon som vet eller har erfarenhet?

Är det inte bättre att boka hilton via hotels com genom refunder, då man får 4% plus welcome reward?

Tycker jag inte, du får generellt sätt bättre priser direkt på Hilton.com än på Hotels.com om man är medlem i Hilton Honors.
Dessutom får man inte HHonors poäng samt eventuella statusförmåner om man bokar via 3e partssida som Hotels.com är.

Toppen