Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Kan det vara så att du bokade via Refunder under en kampanj? Annars brukar det vara 45 SEK per bokning. (ej per person)
Har inte 100% koll på om det var några kampanjer när jag gjorde mina 3 bokningar i fredags, och inte heller vid de 4 övriga bokningar jag gjort på SAS tidigare i år.
Stämmer bra att jag fått 45 kr per genomförd bokning.

Jag kan dela med mig av mina erfarenheter av Cashbackshopping och jag vet inte om jag riktigt kan rekommendera dem. Från början använde jag www.refunder.se istället men när de tog bort www.Booking.com bytte jag till Cashbackshopping eftersom det är främst där jag gör mina inköp. Först och främst bör man vara medveten om följande villkor: "Om någon partnerbutik ej betalar ut den förmedlingsprovision som finansierar cashback-utbetalningarna förbehåller sig Cashbackshopping.se sig rätten att ej betala ut cashback till medlemmen". Gudarna ska veta att de utnyttjar den här klausulen till max! När jag skulle göra ett uttag (750 kr) så nekades 10 st (!) transaktioner och de kunde inte ge någon utförligare information om varför de nekades, de säger bara att www.Booking.com inte godkände dem. Vidare står det på hemsidan att ett uttag tar i genomsnitt 2-3 månader och om det tar längre tid än så ska man kontakta dem för aktuell status. Vid ett senare tillfälle försökte jag göra ett uttag till och när det hade gått 3 månader skickade jag dem ett mejl och de svarade så här: "Anledningen till att vi inte kunnat betala ut din cashback än är att vi inte fått betalt för tillräckligt många bokningar från www.Booking.com än. Så snart vi har fått betalt för tillräckligt många bokningar kommer vi betala ut din cashback." En vecka sedare fick jag dock mina pengar.

Har bokat en award på SAS, och fick även för den 45 kr :)
Har någon annan än @pljung har fått Cashback på Refunder.se när man har bokat en bonusresa på SAS online?

Jag har bokat bonusresor fem gånger efter @pljungs inlägg men jag har inte fått något av köpet registrerat som kommande återbäring på Refunder.se.

@pljung
Var det Best price eller Best availability du bokade?

Har någon annan än @pljung har fått Cashback på Refunder.se när man har bokat en bonusresa på SAS online?

Jag har bokat bonusresor fem gånger efter @pljungs inlägg men jag har inte fått något av köpet registrerat som kommande återbäring på Refunder.se.

@pljung
Var det Best price eller Best availability du bokade?

Kollade nu mitt konto på refunder, och det visar sig att jag aldrig fick cashback på bonusresan...
Vet att jag några minuter efter jag bokade bonusresan fick ett mail om att den var registrerad på refunder, så var av den anledningen jag trodde det blev cashback på den.
Sorry för missledande info, men just de dagarna bokade jag väldigt många resor på SAS och hade helt enkelt inte kollat upp det till 100% :oops:

Toppen