Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

Hur lång tid brukar era uttag från Cashbackshopping ta?

För mig tar det i regel 30-60 dagar till jag får Refunderpengarna som tillgängliga för utbetalning, när jag sedan väljer utbetalning till bankkonto går det snabbt: tog ut lite pengar i fredags morse som fanns på mitt konto i Skandiabanken samma dag.

För mig tar det i regel 30-60 dagar till jag får Refunderpengarna som tillgängliga för utbetalning, när jag sedan väljer utbetalning till bankkonto går det snabbt: tog ut lite pengar i fredags morse som fanns på mitt konto i Skandiabanken samma dag.
Konstigt, jag har snart väntat 2 månader på ett uttag...

Refunder säger att man får 80KR tillbaka på Mrjet's flygbokningar minst 200SEK om jag tolkar det hela rätt.
Skulle man då som ny medlem få 160SEK tillbaka? ;)

Har aldrig testat att handla via sidor som t.ex. Refunder.

Några heta tips innan jag blir medlem?
Ramlade på sajten idag och har väl egentligen inget jag måste köpa just nu, kan alltså vänta om det brukar komma kampanjer emellanåt.
Då många av sidorna i den här tråden är gamla har jag svårt att tro att infon gäller i dagsläget.

Dessutom...
Brukar det vara billigare att handla med t.ex. Refunder än via Eurobonus partner?
Om man nu behöver linsvätska eller nåt? ;-)

Har aldrig testat att handla via sidor som t.ex. Refunder.

Några heta tips innan jag blir medlem?
Ramlade på sajten idag och har väl egentligen inget jag måste köpa just nu, kan alltså vänta om det brukar komma kampanjer emellanåt.
Då många av sidorna i den här tråden är gamla har jag svårt att tro att infon gäller i dagsläget.

Dessutom...
Brukar det vara billigare att handla med t.ex. Refunder än via Eurobonus partner?
Om man nu behöver linsvätska eller nåt? ;-)
På Refunder.se får man som ny medlem dubbel återbäring i 48 timmar. Därför är det ingen idé att registrera sig i för väg om du inte handlar direkt.

Enkelt tips är att man får 45 SEK cashback per bokning hos SAS via Refunder.
Om mellanskillnaden mellan en T/R biljett och två enkelbiljetter är mindre än 45 SEK, blir det förmånligare att boka som två bokningar.

Toppen