Senaste nytt

Era erfarenheter av cashback-sidor?

På Refunder.se får man som ny medlem dubbel återbäring i 48 timmar. Därför är det ingen idé att registrera sig i för väg om du inte handlar direkt.
Gäller det alltid? I så fall borde jag kontakta dem. Jag registrerade mig och gjorde samma kväll 20 bokningar, så om de stämmer har jag ytterligare 900:- att hämta. För någon dubblering har inte kommit in automatiskt för mig.

Gäller det alltid? I så fall borde jag kontakta dem. Jag registrerade mig och gjorde samma kväll 20 bokningar, så om de stämmer har jag ytterligare 900:- att hämta. För någon dubblering har inte kommit in automatiskt för mig.
Så här står det på deras allmänna information.
Refunder.se skrev:
Är du desutom ny medlem får du dubbel återbäring i 48 timmar
Bloggare på Refunder

Screenshot20160425_03 Refunder.png

Det var ca ett år sedan jag registrerade mig till Refunder.se men då fick jag dubbel återbäring (90 SEK) automatiskt.
Screenshot20160425_04 Refunder.png

• Gilla
Reactions: olo
Det var dubbel återbäring för nytt konto för några veckor sedan i alla fall.

• Gilla
Reactions: olo
Refunder har slutat med dubbel återbäring för nya kunder. Trots det kan det vara en bra affär, jag kör t.ex. Kombinationen Refunder/Hotels.com/Reward Nights som jag tycker ger en hyfsat smidig process och bra pris.

Hej,

Fick nyss ett mail från refunder om att de registrerat min återbäring för köpet hos SAS, men problemet är att jag inte gjort något köp idag...gjorde däremot 3 köp i fredags, men alla dessa är registrerade. Tilläggas kan också att detta köp har en annan summa än någon av de 3 andra.
Någon annan som upplevt detta?

Hej,

Fick nyss ett mail från refunder om att de registrerat min återbäring för köpet hos SAS, men problemet är att jag inte gjort något köp idag...gjorde däremot 3 köp i fredags, men alla dessa är registrerade. Tilläggas kan också att detta köp har en annan summa än någon av de 3 andra.
Någon annan som upplevt detta?
Inte specifikt så,men ett par gånger har jag fått återbäring för plus-biljetter som är avbokade. De verkar inte ha riktigt 100% koll... Men det är sådant man inte ringer kundtjänst om :)

Inte specifikt så,men ett par gånger har jag fått återbäring för plus-biljetter som är avbokade. De verkar inte ha riktigt 100% koll... Men det är sådant man inte ringer kundtjänst om :)
Tack för svaret :)
Ingen plus-biljett bokad/avbokad heller, så avvaktar och ser vad som händer....

Toppen