Senaste nytt

Emirates lanserar ny linje till Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska testa den nya linjen imorgon EK 158. Intressant att åka med Emirates, har hört mycket gott om bolaget men aldrig testat det. Undrar om de möjligen kan tänka sig att uppgradera mig och hustrun om jag visar Pandionkortet…. chans = 0.01% antar jag

Ska testa den nya linjen imorgon EK 158. Intressant att åka med Emirates, har hört mycket gott om bolaget men aldrig testat det. Undrar om de möjligen kan tänka sig att uppgradera mig och hustrun om jag visar Pandionkortet…. chans = 0.01% antar jag

Tyvärr lär dom bara skaka på huvudet och inte säga något mer :( dom vill inte sammarbeta med många flygbolag vad jag förstått. Tillhör ingen Alliance heller.

Men man kan alltid försöka, A great smiles sometimes gives you a reward! Men förvänta dig inte något alls.

Du kan ju alltid testa att matcha ditt Pandion till Skywards Platinum.

@mankan69 Det spelar ingen roll. 2st kollegor som jobbar i Indonesien matchade deras ROP Gold/Plat till Skywards Gold. Utan att de lovat massa resor med EK.

Jag mailade och förklarade att jag gjorde minst en T/R till Afrika per vecka och att om jag fick matchning kunde Emirates vara ett alternativ till *A.

Jag mailade och förklarade att jag gjorde minst en T/R till Afrika per vecka och att om jag fick matchning kunde Emirates vara ett alternativ till *A.

Då kan de va svårt att matcha då jag inte flyger så mycket Emirates. Vore dumt att ljuga för dom. Tänkte man skulle matcha för att få den extra poängintjäningen redan från början på resan.

Blir min första resa med EK men man kanske kan försöka!

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen