Senaste nytt

Emirates lanserar ny linje till Stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
Emirates ger futtiga 5% rabatt vid betalning med Amex. Vet inte om även gäller
SAS Amex eller bara med "rena" Amexkort. Å andra sidan så kan 5% bli stora
pengar vid en dyr biljett.. Rabatten gäller i samtliga klasser.

Från och med den 4 september 2013 erbjuder Emirates som första flygbolag dagliga
flygningar från Stockholm till Dubai – nonstop.

"Som American Express Kortmedlem får du möjlighet att prova denna nya nonstopservice till specialpris. Du får 5% rabatt på biljetter i First Class, Business Class och Economy.

Erbjudandet gäller under perioden 9 september–31 oktober 2013. Avresan måste ske under samma period och du måste vara åter i Sverige senast den 15 december 2013.

En resa med Emirates är i många stycken en upplevelse i sig själv. Komfort, mat, underhållning och service är helt enkelt på en nivå som gör att även flighten blir en minnesvärd del av resan. Det är definitivt ingen slump att Emirates belönades med titeln ”World’s best airline” samt ”World’s Best Inflight Entertainment” vid Skytrax Award 2013.

Med Emirates når du Dubai och ett 40-tal andra destinationer i Fjärran Östern, Västasien
och Australasia, i de flesta fall med bara kort transfertid i Dubai.

Välkommen att flyga Stockholm–Dubai nonstop! "

Antar att jag inte är den ende som fick Emirates reklam där man ska rösta i en konsttävling. Det maskinöversatta mejlet rimmar dåligt med deras premiumambitioner. Jag kanske är gammaldags men stora företag som ej kan kommunicera begripligt har jag oerhört svårt för...

"Rösta för dina favorit konstverk av den 2013 Emirates Skywards Future Artists konkurrens och vara in med en chans till segrar ett resa för två med en tre-natten hotel vistelse till en av sex kulturella huvudstäder: Paris, London, Rome, New York, Tokyo eller Melbourne. "

Antar att jag inte är den ende som fick Emirates reklam där man ska rösta i en konsttävling. Det maskinöversatta mejlet rimmar dåligt med deras premiumambitioner. Jag kanske är gammaldags men stora företag som ej kan kommunicera begripligt har jag oerhört svårt för...

"Rösta för dina favorit konstverk av den 2013 Emirates Skywards Future Artists konkurrens och vara in med en chans till segrar ett resa för två med en tre-natten hotel vistelse till en av sex kulturella huvudstäder: Paris, London, Rome, New York, Tokyo eller Melbourne. "

Det där liknar ju svammeltexterna man får i skräppostkorgen från icke betrodda avsändare...
Osnyggt!

Har egentligen svårt att se några större benefits men eftersom jag råkar ha en resa inbokad så jag gör nog en matchning också. Skulle kännas fånigt om man plötsligt fick en till resa och missat att matcha tidigare.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen