Senaste nytt

Dubbla poäng SAS Eurobonus Mastercard 15-17 mars, 2019

Jag skrev i meddelande i appen att jag hört om kampanjen, att jag inte fått något mail, att jag loggat in och dubbelkollat min mailadress samt under kommunikation att jag har kryss på all kommunikation från dem. Samt baserat på detta att jag ville att de manuellt skulle lägga till mig då jag även hört andra som fått hjälp med detta.

Efter en och en halv dag fick jag ett mer eller mindre automatsvar med tack för ditt meddelande du har förmodligen fel mailadress eller inte kryssat för kommunikation på sidan när man är inloggad. Testa detta och har jag ytterligare frågor kunde jag logga in och skriva ett meddelande till dem... Undra vad jag ska skriva som nästa fråga nu då =)

Bättre du ringer dem direkt på 0770-727727, att skriva i appen tar 100 år innan du får svar, av egen erfarenhet så fick jag svar efter att jag skickat 3 meddelanden.

Trådarna om SAS MC kampanjer med dubblar poäng tenderar att mest handla om vilka som fått mejlet och vilka som inte fått mejlet, hur man kan anmäla sig osv.... Kanske en idé att bryta ut allt detta till en separat tråd om anmälan till SAS MC kampanjer? Då slipper alla som inte har problem läsa om detta som är helt ointressant om man fått mejlet.

Typiskt, missade helt att anmäla mig till denna kampanj... Tror ni det finns nån chans att anmäla sig så här en dag för sent, tex via telefon? Länken via mailet funkar inte, såklart. Klantskalle man är.

Typiskt, missade helt att anmäla mig till denna kampanj... Tror ni det finns nån chans att anmäla sig så här en dag för sent, tex via telefon? Länken via mailet funkar inte, såklart. Klantskalle man är.

Skadar inte att ringa dit (0770-727727) och fråga, säg att dem bollar dig fram och tillbaka mellan SAS och Mastercard så lägger dem säkert dit dig manuellt ;)

Apropå dubbla poäng,
Kommer jag få dubbla poäng om jag lägger betalingarna den 15 mars på billhop. Eller ska man lägga betalingen 2 / 4 dagar innan?

Hur funkar det med Betalo? För att jag ska få dubbla poäng när ska jag då lägga in räkningar? Måste man göra det den 14:e eller funkar 15:e? Kan man betala en räkning under helgen och ändå få poäng tro?

Last edited:
Blir lika förbannad varje gång. Ett premiumkort där jag anmält att jag ska få mailet men inte får det och sen missar man de värdefulla extrapoängen.Förr gick ju dessa kampanjer på automatik.

Toppen