Starta gärna en separat tråd om detta så fler kan ta del av informationen framöver.Lite OT, men är det nån som har tips på hur man på billigaste sätt kan få flyga Norwegians premiumkabin? Jag har inte hittat ett bra sätt att söka efter det.
En Deramliner är ca 38cm bredare än en A330-200 och om båda har 3-3-3 seating ger det ju bara ca 3cm extra bredd per stol i en dreamliner, inga gigantiska proportioner. Men passagerarna kommer inte direkt att bjudas på en Dreamliner Experience, däremot borde väl alla kunna få ut ersättning enligt 261/2004 antar jag när Norwegian väljer att plocka bort deras plan till en annan rutt.Stakkars passasjerer, 3-3-3 i en 330 er nok ikke noe morsom på ARN-JFK...
Hellre 3-3-3 än 0-0-0Stakkars passasjerer, 3-3-3 i en 330 er nok ikke noe morsom på ARN-JFK...
En Deramliner är ca 38cm bredare än en A330-200 och om båda har 3-3-3 seating ger det ju bara ca 3cm extra bredd per stol i en dreamliner, inga gigantiska proportioner. Men passagerarna kommer inte direkt att bjudas på en Dreamliner Experience, däremot borde väl alla kunna få ut ersättning enligt 261/2004 antar jag när Norwegian väljer att plocka bort deras plan till en annan rutt.
Ny planerad avgångstid är 01:30 nu, fortfarande inte lyckats lista ut vilket plan som ska flyga, ser ingen Hi Fly på väg till Stockholm på Flightradar
0230 nu... Blir en fin ankomsttid till NY om de kommer iväg.Fortfarande inte i luften, avgångstiden framskjuten till 01:40 nu 01:50
Men passagerarna kommer inte direkt att bjudas på en Dreamliner Experience