Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

MrDollar

Medlem
Svarar här istället så det inte blir för mycket OT i andra tråden

Jag såg awards i LH F via Lifemiles som varken fanns på United eller i Expertflyer.

Skapa ett konto hos Lifemiles går fort och är enkelt. Dem synkar inventoryt väldigt fort. De platser jag såg där var bokningsbara via Eurobonus också!
Lycka till

Jag är också ute efter att boka Lufthansa First F för utresa i December.

Vart söker man bäst?

Är det lifemiles? United? Eller skapar jag en seat alert på expertflyer?


Stort tack för hjälp i rätt riktning!
 

MattiasK

Medlem
Svarar här istället så det inte blir för mycket OT i andra tråden

Jag såg awards i LH F via Lifemiles som varken fanns på United eller i Expertflyer.

Skapa ett konto hos Lifemiles går fort och är enkelt. Dem synkar inventoryt väldigt fort. De platser jag såg där var bokningsbara via Eurobonus också!
Lycka till

Grymt, tack för snabbt svar!
Skall regga konto och söka upp en go rutt!
 

DOEL

Medlem
Bara för att dubbelkolla, ifall man flyger från frankfurt till münchen och sen med First från münchen, visst har man tillgång till FCT då?
 

DeJuWa

Medlem
Har spenderat långhelgen på att kolla olika routes för att ta mig till Tokyo i september. Hade bestämt mig för CPH-FRA-ICN-HND med Asiana/ANA på vägen dut och HND-BKK-FRA-CPH med Thai hem.

Ringde Tallinn där väntetiden var 30 sek inban Christina satte igång. Hon bokade ner enligt mina instruktioner men undrade om jag ville flyga hem NRT-FRA-CPH med LH F?!?!? Jag frågade hur det var möjligt för henne att boka LH F så lång tid i förväg. Tydligen släppte LH på 14-dagars regeln i måndags!!! Så nu är jag bokat och seatad CPH-FRA-NRT-FRA-CPH i LH F i september!!!
 
Toppen