agehall
Medlem
Ja, bättre sent än aldrig.Och riktigt nice att dom gjorde det i modern tid också, eller hur?
Ja, bättre sent än aldrig.Och riktigt nice att dom gjorde det i modern tid också, eller hur?
Additionally, access to the Internet is complimentary on Lufthansa operated flights in First Class with FlyNet®. You will receive a voucher for this on board with your personal access details and will be connected in just a few steps.
Annars är det bara expertflyer som man kan se LH F med ?Lifemiles verkar synka inventoryt på LH awards ganska ofta, de biljetter jag bokade imorse försvann efter ca 10 minuter.
Även dom jag bokade av med LH First kom tillbaka inom 10 minuter
Annars är det bara expertflyer som man kan se LH F med ?
Expertflyer verkar inte visa allt. Jag såg 0 i Expertflyer på FRA-HND men via Lifemiles fanns det en plats om man anslöt från ARN, denna gick också bra att boka med Eurobonus. Har inte kollat med andra Star Alliance sökmotorer, kanske syns de med ANAs sök.Annars är det bara expertflyer som man kan se LH F med ?
Jag tycker dock Lifemiles award sök är riktigt bra! Bara regga Kalle Anka konto och söka på. Snabb och stabil sökfunktion.