agehall
Medlem
Ja.Finns säkert ett svar på detta i tråden men har inte gått i genom allt.
Jag flyger CPH-FRA-MUC-HKG med MUC-HKG i F, har jag tillgång till FCT i FRA även när jag flyger F ut från MUC eller?
Ja.Finns säkert ett svar på detta i tråden men har inte gått i genom allt.
Jag flyger CPH-FRA-MUC-HKG med MUC-HKG i F, har jag tillgång till FCT i FRA även när jag flyger F ut från MUC eller?
Finns säkert ett svar på detta i tråden men har inte gått i genom allt.
Om du flyger FRA-MUC samma dag som MUC-HKG så har du det, eller om du är HON.Finns säkert ett svar på detta i tråden men har inte gått i genom allt.
Fodral till boardingpassen.
Personalen i såväl SAS check-in samt i loungen på Kastrup (eller Copenhagen airport som det heter numer) tittade på mig som om jag vore från en annan planet när jag frågade om det ack så viktiga fodralet.
Fick dom i Frankfurt.
Ursäkta den dåliga bildkvalitén.
Visa bifogad bild 57444
Se till att få med samtliga tillbehör till kaviaren. Mackan, olivoljan, löken, äggen, vodkan... det är helheten som lyfter rätten!Trevligt... För en förstagångsresenär i LH First: Vad finns det mer för små First detaljer (om än nördiga...) man inte får missa att säkerställa...?
Det pratas om ankor i loungen, rätt bagagetag vid incheck, fodral till boardingcard... Anything else..?![]()
Se till att få med samtliga tillbehör till kaviaren. Mackan, olivoljan, löken, äggen, vodkan... det är helheten som lyfter rätten!