CLT är en stor US Airways hub (AA idag), då när US Airways var Star Alliance hade man bra anslutningar vidareJag sitter och tittar lite på vilka rutter som oftast har awards, och en sak som slår mig är att Charlotte i USA oftast har god tillgänglighet. Min fråga är varför Lufthansa överhuvudtaget har förstaklass dit, då de har skurit ner på förstaklass-destinationer i övrigt. Vad finns i Charlotte med omnejd förutom en hyfsat ok finanssektor?
Jag sitter och tittar lite på vilka rutter som oftast har awards, och en sak som slår mig är att Charlotte i USA oftast har god tillgänglighet. Min fråga är varför Lufthansa överhuvudtaget har förstaklass dit, då de har skurit ner på förstaklass-destinationer i övrigt. Vad finns i Charlotte med omnejd förutom en hyfsat ok finanssektor?
Jag sitter och tittar lite på vilka rutter som oftast har awards, och en sak som slår mig är att Charlotte i USA oftast har god tillgänglighet. Min fråga är varför Lufthansa överhuvudtaget har förstaklass dit, då de har skurit ner på förstaklass-destinationer i övrigt. Vad finns i Charlotte med omnejd förutom en hyfsat ok finanssektor?
A333, bör ha F.Har Detroit F klass?